2010年3月16日 星期二

深觸我心(以賽亞書53:4-5)



演唱少契詩班
深觸我心(以賽亞書53:4-5)

Jesus,You took the cross,carried my sorrows,paid for my life with Yours,
耶穌,誠然擔當我們的憂患,背負我們痛苦。

Jesus,piereced for my sin and all my shame,
and creshed for my failures and pains.
You have suffered for me
耶穌,為我們的過犯受害,
為我們的罪孽壓傷。

to give me peace,by the stripesupon You,
因祢受的刑罰我們得平安,

I receive healing,You made me whole.
因祢受的鞭傷我們得醫治,完全得醫治。

Thank You Jesus,my loving Savior.
You shed Your blood to give me life.
O my Jesus,You love me so.
O how precious You are to me.
感謝耶穌,我的救主,
我得平安,我得醫治。
我的耶穌,愛我的主,
祢的恩典,深觸我心。
 

0 我要回應: