2009年10月18日 星期日

You Raise Me Up



獻詩:希幔詩班

You Raise Me Up


When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
當我喪志,靈魂疲憊軟弱,
當愁煩紛至沓來,我的心背負如此重擔;


Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.
我在靜默中仍能平靜等候
直到你來與我同在

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
你高舉我,讓我得以站在群山之巔
你扶持我,讓我得以走過驚濤駭浪

I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up… To more than I can be.
當我倚靠你的臂膀,我得剛強壯膽
你引領我,讓我得以超越自己


0 我要回應: